arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۳ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳

فرمانده کل سپاه: صهیونیست‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند چشید و [خواهند دید که] کی، کجا و چگونه؛ حتما متفاوت عمل خواهد شد / این معما زمانی برای همه حل خواهد شد / عبرت خواهند گرفت که دیگر با دم شیر بازی نکنند

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: کابوس عمل قطعی ایران صهیونیست‌ها را شب و روز می‌لرزاند. مقاماتشان از تعادل ذهنی خارج شدند و آشفته هستند. وی افزود:  صهیونیست‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند چشید و [خواهند دید که] کی، کجا و چگونه؛ حتما متفاوت عمل خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار سرلشکر حسین سلامی دقایقی پیش در دومین کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: صهیونیست‌ها فکر نکنند که زدند و گریختند، آن‌ها حتما ضربه می‌خورند و نمی‌توانند بگریزند.
 
به گزارش «انتخاب»؛  فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: کابوس عمل قطعی ایران صهیونیست‌ها را شب و روز می‌لرزاند. مقاماتشان از تعادل ذهنی خارج شدند و آشفته هستند.
 
وی افزود:  صهیونیست‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند چشید و [خواهند دید که] کی، کجا و چگونه؛ حتما متفاوت عمل خواهد شد.
 
سردار سلامی در ادامه گفت: این معما زمانی برای همه حل خواهد شد. فکر نکنند که زدند و گریختند،  حتما ضربه می‌خورند و نمی‌توانند بگریزند؛ عبرت خواهند گرفت  که دیگر با دم شیر بازی نکنند.
نظرات بینندگان